طراحی وب سایت

طراحی وب سایت با سایت ساز قدرتمند سایتچین

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت با سایت ساز قدرتمند سایتچین

استانداردهای خرید تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب دارای فیلترهایی هستند و با این فیلترها، آب را تصفیه می کنند. انواع بسیار مختلفی از فیلترها در بازار موجود هستند که هر کدام از آن ها برای فیلتر کردن آلاینده های خاصی طراحی شده اند. برای اینکه بدانید که کدام فیلتر برای شما مناسب است، باید با انواع فیلترهای تصفیه آب آشنا شوید.

ده نمونه لندینگ پیج

زمانی که من برای اولین بار کلمه «صفحه فرود» را شنیدم، تصور کردم که همه صفحات وب در اصل صفحات فرود هستند (زیرا وارد تمام صفحات می‌شویم)، درست است؟ اشتباه است! برای اینکه یک صفحه در دسته‌بندی «صفحات فرود» قرار گیرد، باید از یک صفحه دیگر توسط لینک دعوت به آن صفحه وارد شویم. فرقی نمی‌کند که این صفحه هر مدل از آگهی تبلیغاتی گوگل باشد (جستجو، نمایش و غیره)، یک تبلیغات باهزینه در فیس‌بوک، اینستاگرام و غیره، یا یک تبلیغات ایمیلی باشد.

برای اینکه یک صفحه به معنای واقعی در دنیای بازاریابی در دسته صفحات فرود طبقه‌بندی شود، باید انتقالاتی صورت پذیرد که باعث شود آن شخص وارد یک صفحه جدید دیگر شود. Unbounce این موضوع را به زیبایی بیان می‌کند: «در بازاریابی دیجیتال، یک صفحه فرود در اصل یک صفحه وب مستقل است که بطور خاص برای اهداف بازاریابی یا کمپین تبلیغاتی ایجاد شده است».

اگر لندینگ پیج تبلیغاتی جذاب ندارید، پس طبیعتاً نرخ تبدیلات شما هم بالا نیست. در ادامه به ۱۰ لندینگ پیج جذاب اشاره شده است که می‌توانید از آن ها الهام بگیرید و نرخ تبدیلات خود را افزایش دهید. با سایتچین همراه باشید!


مشاهده مطلب کامل: ده نمونه لندینگ پیج

نوع url وب سایت در سئو بهتر است چطور باشد ؟

URL برای محاسبه موقعیت و عمق یک وب سایت استفاده می شود. برای مثال اگر کاربران بخواهند اطلاع پیدا کنند که در کدام قسمت سایت قرار دارند می توانند با نگاه کردن به URL آدرس بار این کار را انجام دهند تا بتوانند موقعیت خود را تشخیص دهند. با مثال فوق در نظر بگیرید که یک URL چگونه بر موقعیت جاری اشاره می کند.

انواع آدرس‌های سایت و بهینه سازی URL

برای بهینه سازی URL باید انواع ان را بشناسیم. آدرس‌های URL به دو نوع استاتیک ( Static ) و داینامیک ( Dynamic ) دسته‌بندی می‌شوند:

  • استاتیک URL  به آدرس‌هایی گفته می شود که هیچ گاه تغییر نمی کنند. در این نوع معمولا از کلمات کلیدی استفاده می‌شود.
  •  داینامیک  URL به آدرس‌هایی از صفحات وبِ با محتوا گفته می‌شود که به پارامترهای متغیر وابسته هستند و اغلب به صورت کاراکترهای مشخص در آدرس URL نشان داده می‌شوند.

برای بهینه‌ سازی url وب سایت باید دقیقا چه کاری انجام دهیم؟

خوانا باشد

ساختار آدرس باید به راحتی برای کاربران و موتورهای جستجو قابل خواندن باشد. یعنی بتوانید از روی آدرس سایت متوجه محتوای آن شوید.

https://www.example.com/blog/what-is-seo

در مثال بالا با خواندن آدرس متوجه می شوید که محتوای آن توضیحاتی درباره بهینه سازی وب سایت است.

کوتاه باشد

کوتاه بودن آدرس یکی دیگر از روشهای بهینه سازی URL وب سایت است. همیشه به یاد سپردن آدرس‌های کوتاه آسان‌تر از آدرس‌های طولانی است. به قول معروف هر چه آدرس سر راست‌تر رسیدن به مقصد سریعتر! اگر می‌خواهید شانس رسیدن خود به صفحه اول گوگل را بیشتر کنید از آدرس‌های کوتاه استفاده کنید.

کلمات کلیدی را هم فراموش نکنید!

بهتر است از کلمات کلیدی برای بهینه سازی URL استفاده کنید. این کار باعث جذب ترافیک سایت شما می‌شود.

استفاده از خط فاصله در جداسازی کلمات آدرس

گوگل پیشنهاد می کند اگر قرار است از چند کلمه در آدرس سایت استفاده کنید، آن ها با خط فاصله (-) از هم جدا شوند.
www.example.com/SEO-advice-for-beginners

حروف کوچک در آدرس سایت هم مهم است

از آنجایی که گوگل حساسیت ویژه‌ای نسبت به بزرگ یا کوچک بودن حروف دارد، پیشنهاد می کنیم برای آدرس سایت خود از حروف کوچک استفاده کنید. example.com/webpage با example.com/Webpage  کاملا متفاوت هستند و هر کدام می‌توانند یک صفحه مجزا باشند.

از آدرس‌های URL با محتوای تکراری دوری کنید

گوگل به صورت مداوم در حال ایندکس کردن سایت شما است. اگر شما آدرس‌های URL با محتوای یکسان داشته باشید گوگل برای ایندکس کردن مطالب سایت شما دچار مشکل می‌شود و در نتیحه صفحه شما در نتایح جستجو دیده نخواهد شد.

کاراکترهای شما باید مجاز باشد

برای بهینه سازی url وب سایت باید از کاراکترهای مجاز استفاده کنید. این کاراکترها شامل  اعداد ۹-۰، حروف A-Z، a-z  و کاراکترهای خاص !، ()، *، +، –، $ می‌شوند. اگر مایل به استفاده از مابقی کاراکترها هستید باید آن ها را به زبان برنامه‌نویسی برگردانید.

تاثیر url وب سایت بر بهینه سازی وب سایت

اولین چیزی که ممکن است توجه کاربر را به خود جلب کند آدرس URL شما خواهد بود. از آن جا که آدرس سایت نشان‌دهنده هویت سایت و بیانگر محتوای موجود در یک سایت است، باید نسبت به انتخاب آن دقت بیشتری داشته باشید. از هرنوع عاملی که باعث گمراه کردن گوگل می‌شود دوری کنید.

ویژگی‌های یک URL  خوب :

  • محتوای صفحه را نشان می‌دهد.
  • در صورت داشتن کلمات کلیدی مناسب و مرتبط، به کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو کمک می کند.

امیدواریم با به کارگیری موارد فوق به نتیجه دلخواه خود برسید و به یاد داشته باشید که بهینه سازی URL وب سایت یکی از عوامل مهم در رسیدن به بهینه سازی وب سایتی عالی است.

برای بهینه سازی وب سایت url فارسی بهتر است یا انگلیسی؟

همانطور که می دانیدف تقریبا همه کاربران ایرانی در گوگل فارسی سرچ می کنند. یعنی کالا و خدمات مورد نیازشان را به شکل فارسی تایپ می کنند. از این جهت اگر آدرس دهی سایتتان را فارسی انتخاب کنید، شانس بهتری افزایش رتبه در گوگل خواهید داشت. با اینکه گوگل می تواند ترجمه عبارات کلیدی را تشخیص دهد اما این موضوع برای شما بهتر خواهد بود. یعنی اگر در آدرس مطلبی که نوشته اید، از URL شامل کلمه “book” استفاده کنید، حتی اگر کاربری عبارت شامل “کتاب” را سرچ کند، باز هم شانس خوبی برای دیده شدن دارید.

اما اما استفاده از URL با زبان بومی بهتر است. URL انگلیسی هم مزایای خود را دارد. در بعضی موارد ممکن است وبسایت هایی که با شما لینک می دهندف زبان فارسی را پشتیبانی نکنند. این عامل باعث می شود لینک خخطای ۴۰۴ به سمت وبسایت شما بیاید. اما تتقریبا تمام سایت ها زبان انگلیسی را پشتیبانی می کنند و در بک لینک ها خطایی ایجاد نمی شود. همچنین برای بک لینک، آدرس دهی انگلیسی بهتر از فارسی است. چرا که کوتاه تر می باشد. از سوی دیگر، ادرس های فارسی طول بلندی دارند و کدهای سایت را طولانی می کنند. همانطور که می دانید، هرچه میزان کدهای سایت کمتر باشد برای بهینه سازی وب سایت مناسب تر است.

به طور کلی، با وجود این تفاوت ها سعی کنید آدرس هایی را که انتخاب می کنید کوتاه باشند. گاهی استفاده از URL های انگلیسی ما را بیشتر به این هدف نزدیک می کنند. اما اط نظر تیم بهینه سازی وب سایت سایت کمپانی، تا الان می توان گفت با درصد تفاوت اندکف URL فارسی بهتر از انگلیسی است.

برای اخد نمایندگی طراحی وب سایت سایتچین، با ما تماس بگیرید.

آخرین نکات برای آدرس دهی صفحات وب سایت

  1. آدرس صفحه معنادار باشد؛ ترجیحا از کلمه کلیدی هدف در آن استفاده کنیم
  2. آدرس صفحه تا حد امکان کوتاه باشد؛ یعنی تا جایی که به مفهوم کلیدی ما آسیبی نزند
  3. فارسی یا انگلیسی بودن مهم نیست! ولی انگلیسی از نظر تجربه کاربری بهتر است
  4. از کاراکترهای اضافی و علائم نگارشی در آدرس صفحات پرهیز کنیم
  5. آدرس‌های انگلیسی قابلیت تحلیل و آنالیز بیشتری در ابزارهای جانبی دارند

شما از چه روشی برای آدرس‌دهی صفحات خود استفاده می کنید؟ اگر بعد از خواندن این مقاله تصمیم گرفتید که از این پس از URL انگلیسی استفاده کنید یا مشکلاتی را در آدرس صفحات خود پیدا کردید، لازم نیست که صفحات قبلی را اصلاح کنید، برای صفحات جدید استانداردهای مورد بحث را استفاده کنید.


برای مشاوره طراحی وب سایت خود کافیست با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

راه های ارتباط با سایت ساز سایتچین در قسمت پایانی وب سایت درج شده است.


نوع url وب سایت در سئو بهتر است چطور باشد ؟

خرید فن کویل - فن کویل چیست؟

فن کویل یکی از سیستم های سرمایشی و گرمایشی محبوب که به ویژه در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد، است. سیستم فن کویل از دو بخش کلی تشکیل می شود:

  1. موتور خانه مرکزی که دارای تجهیزاتی مثل بویلر و چیلر است
  2. یونیت های مجزای فن کویل که در بخش های مختلف ساختمان نصب شده اند.

هر یونیت فن کویل دارای یک بدنه یا کابینت، یک یا چند فن و یک یا چند کویل است. آبی که در موتور خانه گرم یا سرد شده است از درون کویل که معمولا از جنس مس است عبور می کند. کویل ساختاری شبیه به رادیاتور دارد و دارای چندین باله می باشد که آب درون آن باله ها جریان دارد. فن ها هوای درون ساختمان را به درون کابینت فن کویل کشیده و این هوا مجددا به فضای درون ساختمان باز می گردد.  با سرما مارکت همراه باشید.


خرید فن کویل - فن کویل چیست؟

پاک کردن پست از طرف اینستاگرام

اگر از اینستاگرام استفاده کرده باشید شاید با پاک کردن پست از طرف اینستاگرام مواجه شده باشید. چند وقتی است که کاربران این شبکه اجتماعی با چنین مشکلی مواجه می شوند و به نظر می رسد که در بسیاری موارد وجود باگ در این برنامه باعث حذف شدن تصاویر اینستاگرام و پست های کاربران می شود.

در این مقاله قصد داریم به یکی دیگر از مشکلات این شبکه اجتماعی بپردازیم. در ادامه عللپاک شدن پست اینستاگرام را بررسی می کنیم و روش های مختلف رفع مشکل حذف شدن تصاویر اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش می دهیم. با مدیر هاب همراه باشید تا در این خصوص اطلاعات بیشتری به دست آوریم.

بررسی علل پاک کردن پست از طرف اینستاگرام

چرا پست ها و تصاویر اینستاگرام من بطور ناگهانی حذف شده اند ؟

عوامل مختلفی می توانند باعث پاک شدن پست اینستاگرام شما شوند. یکی از این دلایل وجود باگ در اپلیکیشن است.باگ های نرم افزاری و یا اشتباهات اینستاگرام مشکلات مختلفی را برای کاربران به وجود می آورند که حذف شدن فیلم از اینستاگرام و ناپدید شدن پست ها نیز یکی از آنها ست.

از طرفی این امکان وجود دارد که اکانت شما هک شده باشد و فرد دیگری با ورود به حساب کاربری شما پست هایتان را حذف کرده باشد. برای اینکه مطمئن شوید کسی نمی تواند به اکانت اینستاگرام شما وارد شود می توانید رمز اینستاگرام خود را تغییر دهید و تایید دو مرحله ای اینستاگرام را فعال کنید.
یکی دیگر از دلایل حذف شدن تصاویر اینستاگرام ، الگوریتم هایی است که در این شبکه اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد تا امنیت و کارایی آن را افزایش دهد. اگر شما از قوانین اینستاگرام پیروی نکنید برای مثال اگر از ربات های جذب لایک و فالوور کمک بگیرید امکان دارد اینستاگرام نسبت به اکانت شما حساس شده باشد و محدودیت هایی را برایتان اعمال کند.

این مشکل جای نگرانی ندارد!

باتوجه به تغییرات اینستاگرام، باید شاهد تحولاتی در این شبکه اجتماعی باشیم. این تغییرات باعث شده برخی مشکلات برای کاربران به وجود بیاید.

همچنین مشکل پاک شدن اتوماتیک پست اینستاگرام می‌ تواند دلیل دیگری هم داشته باشد. تغییر ناگهانی در اکانت‌ها مثل تغییر یوزرنیم، ایمیل، پسوورد و موارد مهم امنیتی اکانت نیز دلیل دیگری برای این مشکل است.

راه حل این مشکل چیست؟

مراقب هشتگ‌ هایی که استفاده می‌ کنید باشید و حتما قبل از استفاده، آن‌ها را بررسی کنید که هشتگ ممنوعه نباشند و اینستاگرام به اکانت شما امتیاز منفی ندهد!

بصورت دقیق راه‌حلی برای این مشکل وجود ندارد و می‌ توان گفت به مرور زمان این مشکل برای کاربران برطرف شده است. اما مراحلی وجود دارد که شاید به رفع سریع‌تر این محدودیت کمک کند:

  • اگر قصد انتشار یک ویدیو را دارید و بلافاصله پاک می‌ شود، قبل از انتشار آن یک عکس را به صورت موقت منتشر کرده و سپس ویدیو را منتشر کنید.
  • اگر قصد انتشار یک عکس را دارید و بلافاصله پاک می‌ شود، قبل از آن یک ویدیو را به صورت موقت منتشر کرده و سپس عکس را منتشر کنید.
  • اگر در هر دو حالت باز هم موفق به انتشار پست نشدید، مراحل بالا را چندین بار تکرار نمایید و معمولا ظرف کمتر از ۲۴ ساعت مشکل بر طرف خواهد شد.
  • چنانچه باز هم به نتیجه نرسیدید، یک بار از اکانت خود لاگ اوت (خروج) کنید و سپس با تغییر آی پی مجددا وارد پیج شوید و اقدام به فعالیت معمولی و انتشار پست کنید. در صورت موفق نشدن موارد بالا را تکرار کنید.

راه های رفع مشکل پاک کردن پست از طرف اینستاگرام

همانطور که گفتیم عوامل مختلفی باعث حذف شدن تصاویر اینستاگرام می شوند و شما نمی توانید به طور قطع مطمئن شوید که چه عاملی باعث بروز چنین مشکلی شده است. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای برطرف کردن این مشکل روش هایی که در ادامه توضیح داده شده را یک به یک امتحان کنید. این روش ها را هر ادمین پیج اینستاگرام باید از بر باشد.

بروزرسانی:

اگر قوانین اینستاگرام را رعایت کرده باشید احتمالا پست شما به دلیل باگ نرم افزاری حذف شده و پس از گذشت چند روز مجددا به پیجتان بر می گردند به همین دلیل پیشنهاد می کنیم در صورتحذف شدن تصاویر اینستاگرام مدتی صبر کنید. اگر پس از گذشت چند روز مشکل برطرف نشد می توانید اپلیکیشن خود را به جدیدترین نسخه بروزرسانی کنید.

اخیرا بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی گزارش داده اند که پست هایشان بدون دلیل حذف شده و در بیشتر این موارد مشکل با آپدیت کردن اینستاگرام برطرف شده است. اگر با نصب نسخه جدید این برنامه باز هم مشکل حذف شدن تصاویر اینستاگرام برطرف نشد روش های بعدی را امتحان کنید.

پاک کردن پست از طرف اینستاگرام